Vuxna lär barn, barn lär barn & barn lär vuxna!

9 02 2012

Har även idag varit ute i de två förskolorna som är med i LekMiT. När jag skulle åka in till stan från Hemmingsmarks förskola, kom det fram en pojke till mig som så artigt sa: Tack för att jag har fått lära dig surfplattan :)! Och jag tackade för att han hade lärt mig saker som jag inte kunde. Han såg riktigt nöjd ut.  Så vi lär hela tiden i möten med andra medmänniskor stora som små! Och det är så häftigt!

Åtgärder

Information

One response

10 02 2012
Eva-Li Littorin

Vilekn fin kommentar! Underbar inställning. Den ska ja komma ihåg. 🙂

Kommentera

